Friday, January 14, 2011

3rd...

ble da jmpe usus kambing 2..ati ni berkobar2 nk try wat produk kami nih...so ni progress nye...


ni belum rebus tau..nmpak real x??


da siap rebus..nsib bek xpecah...menjadi kot...tjuan utama produk ni tok steam..tp kami cube goreng..n inila keputusnnye..




yg ni bile dipotong..ok x?

so kpd sape2 yg ade sbarang cadangan atau pendapat..sila comment k..tq..




2 comments:

  1. got improvement.....rasa guano...

    ReplyDelete
  2. not bad la pn..sedap gak..homemade making...
    bole la msuk pwot kami..hehe...tp skang ni ngah pk cne nk msukkan sos nye...t kami bwk sample nye ye pn...

    ReplyDelete